Un dos traballos da Aula i9 máis "currados"!!!
Un proxecto que nos permite achegarnos máis ao fantástico mundo da Ciencia!!!
Estamos a falar, por suposto, dos
"Experimentos da Aula i9".
Neste primeiro capítulo tratamos de comprender e demostrar o principio máis coñecido dun dos matemáticos máis famosos da antigua Grecia; Arquímedes, e as súas teorías sobre a flotación e a hidrostática. Ese que dicía: cando un corpo se sumerxe nun líquido, experimenta un empuxe en vertical e cara arriba equivalente o peso do líquido desaloxado.
Este principio explica, entre outras cousas, porqué flotan algúns obxectos, como un barco; e outros non. A explicación é moi sinxela e a podedes ver na pequena animación que preparamos e que forma parte do vídeo principal. Nel, ademáis disfrutaredes de varios experimentos que preparamos e grabamos, como se dun documental se tratara, para poder explicar este principio.
Pero antes de nada, debemos explicar mínimamente a parte pedagóxica do proxecto. Por suposto, os obxectivos fundamentais que perseguimos, poden simplificarse nos seguintes:
-Achegar aos nosos nenos e nenas ao maravilloso mundo da Ciencia, facilitando a adquisión e comprensión de conceptos, teoremas, fórmulas e principios básicos que conforman esta disciplina; así como as ferramentas e actitudes presentes na investigación e pensamento científicos.
-Empregar as novas tecnoloxías (TIC´s) na elaboración e difusión dos noso propios materiais didácticos.
E é que tedes que saber que este tipo de proxectos levan moito traballo e tempo, así como unha gran planificación das diferentes actividades que realizamos para conseguir o vídeo final: elaboración dos decorados e dos guións dos nos@s presentador@s; elaborar, grabar e doblar as animacións; realizar os experimentos; sesións de grabacións e rodaxe; etc.
Para elo, a Aula i9 conta cun gran número de colaboradores e colaboradoras, que traballan duro, moitas veces con conceptos e ferramentas novas para eles, para poder achegarvos as reportaxes que conforman este blog. Falamos de rapaces e rapazas que están aprendendo como facer guións; como e cando grabar as mellores tomas; como editar son e imaxe; etc. Sen esquencer os contidos das asignaturas que traballamos; así como valores tan fundamentáis como o respeto, a cooperación ou o traballo en equipo.
Xa vedes que a nivel didáctico imos sobrados.
Ademáis desta vez quixemos mostrarvos como facemos todo. Por iso, ademáis do vídeo principal, fixemos un "making of" coas distintas fases dos proxecto e as mellores tomas falsas; e que quedarán á vosa disposición no apartado e etiqueta "Un chisco de ciencia"; e por suposto, na nosa canle de YouTube, xunto co resto dos vídeos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario